Saturday, November 15, 2014

က်မ မွားတယ္


က်မ မွားတယ္......
ခ်စ္ျခင္း ေမတၱာကို.... ေပါ့ေပါ့တန္တန္ သေဘာထားးး....
ကစားတတ္တဲ့.. ရွင့္လို လူရဲ႕.. ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့ စကားကို... ယံုခဲ့မိတာ... က်မ ... မိုက္လို႔ပါ...။
ရွင့္အတြက္ေတာ့......
အဲ့လို..... က်မရဲ႕ ယံုၾကည္ျခင္းေတြအၾကား.. မေတြ႕ဘဲ ပစ္ထားလည္း ျဖစ္တယ္ေပါ့...
ရက္လခ်ီ ၾကာ... ေဝးကြာေနရလည္း ျဖစ္တယ္ေပါ့... တမ္းတမ္းတတ... လြမ္းေနရလည္းးး ေနတတ္တယ္ေပါ့...။

အင္းးး....... ဒါပါပဲေလ...!
အားလပ္ခ်ိန္က်..... အိပ္ေတာ့ေပါ့.... ေပ်ာ္သလိုသာ ေနပါေတာ့....
မေခၚေတာ့ဘူးး .... မေမွ်ာ္ေတာ့ဘူးးးး....
တစ္ခ်ိန္ တစ္ခါက... ပတ္သက္ ခင္မင္ခဲ့ဖူးသူ တစ္ဦးလို႔ပဲ.... က်မ သေဘာ ထားလိုက္ပါေတာ့မယ္...
က်မက.. ေရာက္လာႏိုင္ဖို႔.... အျပင္းအထန္ ႀကိဳးစားေနရခ်ိန္မွာ... စကားကေလးးး.... သံုးခြန္းေလာက္ ေျပာထားၿပီးးး....
ေတြ႕ဆံုနိုင္ၾကဖို႔ကို... ေမ်ွာ္လင့္စိတ္လည္း မထားးး... ႏႈတ္ဆက္စကားေလး တစ္ခြန္းမွ မဆိုဘဲ...... ေအးေအးလူလူ ခ်န္သြားႏိုင္ရက္တာ........။
က်မ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါၿပီ.....။
အခုက စ... က်မမွာ ခ်စ္သူ မရွိေတာ့ဘူးးး...
အားကိုးရာ မဲ့ေနပါေစ.. က်မရဲ႕ ဘဝကို.. က်မတစ္ေယာက္ထဲပဲ... ျဖစ္သလို ေရွ႕ဆက္ ေလ်ွာက္ပါေတာ့မယ္...။
က်မမွာ ခ်စ္သူ မရွိဘူးး.. က်မမွာ အေဖၚမြန္ မရွိဘူးး... က်မမွာ အားေပးေဖၚ မရွိဘူး... က်မမွာ ၾကင္နာသူ မရွိဘူးးး...။
က်မ ရဲ႕ အထီးက်န္ ဒီဘ၀မွာ.... က်မ ေမြးလာတာလည္းးး တစ္ေယာက္ထဲ.... က်မ ေသသြားေတာ့လည္းး တစ္ေယာက္ထဲ...။
က်မ ျဖစ္ေအာင္ ေနရဲေနရမယ္...... က်မ ျဖစ္ေအာင္ ေသရဲေစရမယ္...
ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္... ။
တစ္သက္စာအတြက္.... တစ္ဘဝစာအတြက္... က်မ ေနာက္ဆံုးး ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္......။
ရွင္သာ... ထာ၀ရ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ.....။
ထာ၀ရ "ေႏြဦးေမ"

No comments:

Post a Comment