Monday, January 19, 2015

က်မ ထြက္ခြာခဲ့လုိက္ပါၿပီ


က်မ ထြက္ခြာခဲ့လုိက္ပါၿပီ
__________________
က်မရင္ထဲက သံစဥ္စစ္စစ္
ပဲ့တင္ရုိက္ခတ္လာတဲ့ႀကိဳးစမ်ားကုိ
ေမ့ေလ်ာ့မိခဲ့ၿပီး
က်မ မျမင္ခဲ့
အခုေတာ့ ဟာလာဟင္းလင္း
က်မ ထြက္ခြာခြင့္ျပဳလုိက္ပါၿပီ
ဝိညာဥ္ေတြကင္းစင္
ေက်ာက္တစ္ပြင့္နဲ႔ တုိက္ခတ္ၿပီး
လမ္းမေလွ်ာက္တတ္ေသးတဲ့ က်မရဲ႕သံစဥ္စစ္စစ္မ်ား
ခရီးေမာသည္ေလွ်ာက္
ၾကမ္းခ်င္လည္းၾကမ္းၾကလိမ့္မေပါ့
က်မရင္ဘတ္ကုိထြင္းၿပီးမွ
ထြက္က်လာတဲ့ သံစဥ္အပုိင္းအစမ်ား
က်မနွလုံးသားကုိ ေဖာက္ခြဲသြားၾကၿပီ
က်မက သူ႔ကုိေငး
ဇရာေၾကာင့္တြန္႔ေၾကသြားတဲ့
ပါးျပင္မွာ မ်က္ရည္တစ္အုပ္ အေထြးလုိက္ ေျပးဝင္လာၾကရဲ႕
က်မ ျမင္ေတြ႔လုိက္ရၿပီ
က်မရဲ႕သံစဥ္ေတြပီသဖုိ႔
ခ်ဳိၿမိန္တဲ့ေတးကုိ သီေပးခဲ့သူပါ
သူက က်မကုိေငး
အိပ္တန္းျပန္ခဲ့ရ ညေတြတုိင္း
အတိတ္က ေမႊးရနံ႔ေတြက
က်မကုိ သူက အနမ္းေတြပ်ဳိးေပးတယ္
အခုေတာ့
အဒီၿမိဳ႕ကေလးဆီက
က်မ ထြက္ခြာခဲ့လုိက္ပါၿပီ။

သစ္ခက္ႏြယ္

No comments:

Post a Comment